نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تأثیر مصرف مكمل كراتین و مخلوط كراتین – كربوهیدرات بر توان بی هوازی و شاخص های آسیب سلولی پایگاه خبری لقمه: امروزه مصرف مكملهای غذایی در ورز...

  موثرترین روش کاهش وزن موثرترین روش برای کاهش وزن، کم خوری و فعالیت زیاد ...

  کاهش سکته با موز محققان دریافتند که مصرف موز در رژیم غذایی به دلیل ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

7 ماده غذایی برای مبارزه با چربی های شکم امروزه بیماری های التهابی و چاقی موضعی شکم افزایش پیدا کرده است که بسیاری از مردم را با مشکل روبرو کرده است مواردی که در زیر ذکر می شود در کاهش التهابات و کاهش چربی شکم موثر است در صورتی که از این مواد غذایی استفاده کنید و ورزش روزانه را با آن همراه کنید چربی موضعی شکم شما کاهش پیدا می کند.
بهترین راه جلوگیری از آفت‌زدگی حبوبات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مخلوط مواد شیمیایی مانند جوهر نمک و جرم‌بر با فرآورده‌های سفید کننده به دلیل تولید بخارات و گازهای بسیار سمی و خفه کننده، جداً خودداری کنید.
نظر گلاره عباسی درباره آشپزی مردها و زن‌ها كم و بیش اهل كار كردن در خانه است و تجربه خوبی در سوزاندن غذا دارد، اما تصمیم جدی گرفته است كه در سال 91 هم خانه‌داری و هم آشپزی‌اش را بهتر كند.
اشتباهات رایج در سفره‌های ایرانی/ زیاد عدسی نخورید! یک پزشک و محقق طب اسلامی – ایرانی با اشاره به اشتباهات رایج در سفره‌های ایرانی، گفت: برخی از عادت‌های غذایی نادرست منجر به بیماری‌های قلبی و عروقی و گوارشی می‌شود.