نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوراکی‌هایی که مانع ابتلا به سرطان می‌شوند یک متخصص تغذیه در امور سرطان با اشاره به انواع آنت...

  جویدن آدامس گاهی شکل صورت را تغییر می‌دهد نحوه جویدن که یک عمل طبیعی است، روی سلامت تاثیر می...

  آشنایی با 12 عامل مسمومیت غذایی در تابستان سالمونلا باكتری‌ای است كه هر غذایی را می‌تواند آلو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ایران دومین تـولـیـدكـنـنـده پـستـه در جهـان سالانه حدود 600 هزار تن پسته در جهان تولید می‌شود كه ایران با تولید 200 هزار تن، اولین تولیدكننده این محصول به شمار می‌رفت اما از سال گذشته دومین رقیب تولید از ایران پیشی گرفت و كشورمان دومین تولیدكننده پسته شده است.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
ویتامین اخلاق را بشناسید کمبود ویتامین B1 موجب بداخلاقی و کاهش حافظه می‌شود.