در گفت‌وگو با لقمه عنوان شد:
انگیزه حمایت پگاه از جشن بزرگ خانه سینما


مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) گفت: به دنبال تغییر نگرش مردم از این برند به عنوان یک شرکت لبنی محض به سمت یک شرکت به روز با محصولات متنوع و روزآمد هستیم.

به گزارش لقمه، در حالی که به گفته همایون اسعدیان، دبیر هفدهمین جشن بزرگ خانه سینما، برندهای مختلفی داوطلب حمایت از این اتفاق جذاب هنری بودند، شرکت صنایع شیر ایران گوی سبقت را از دیگران ربود و این مهم را به عهده گرفت. در این میان این تغییر رویکرد رفتار پگاه نسبت به گذشته‌ای نه چندان دور همزمان با ایامی‌ اتفاق می افتد که زمزمه های همراهی صنایع با هنرمندان و اتفاقات فرهنگی هر روز بیش از پیش به گوش به گوش می رسد.


انگیزه حمایت پگاه از ورزش و سینما

علی عطار مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) در گفتگو با خبرنگار لقمه، در خصوص انگیزه این شرکت لبنی برای حمایت از هفدهمین جشن بزرگ خانه سینما گفت: با تغییر مدیریت این مجموعه و آمدن جناب آقای مهندس رومی، رویکرد «پگاه» نسبت به ارتباط این شرکت با بازار و مردم تغییر کرده. به هر حال این برند سالها سکوت خبری و رسانه ای داشته و حتی تیزر تلویزیونی یا بیلبورد نداشته است.

وی با اشاره به اینکه با شروع کار مدیر عامل جدید این شرکت، تیم جدیدی در معاونت بازار و تبلیغات مستقر شده، افزود: ما با توجه به حمایتی که شد، برنامه ریزی جدیدی کردیم. برهمین اساس، هم در زمینه اسپانسری لیگ وارد حوزه فوتبال شدیم و هم با حمایت از جشن خانه سیما به حوزه فرهنگ ورود بیشتری کردیم.

عطار تصریح کرد: وقتی هدف کلی ما تغییر چهره «پگاه» در ذهن مردم باشد هر کاری می کنیم تا چهره واقعی امروز این برند را به مردم نشان دهیم. ما در این راستا هر اتفاقی که بیفتد را حمایت می کنیم چه ورزشهایی مانند فوتبال و والیبال و چه هنری مانند سینما. رویکرد ما الان اسپانسر شدن نیست و ما سعی می کنیم بودجه‌مان را به شکلی ببندیم که بتوانیم هم در حوزه ورزش و هم در حوزه فرهنگ کار حمایتی کنیم.

 

 

 

 

حمایت حداکثری از خانواده سینما

وی با تاکید بر اینکه یکی از اعضای خانه سینما است، تاکید کرد: خوشبختانه متصل شدن ما به خانه سینما از طریق من و به واسطه روابط نبود و بعد از ایجاد ارتباط بین این دو مجموعه، در جریان قرار گرفتم اما سعی کردم که این کار را تسریع کنم و چون سال‌هاست که مسائل این جشن و خانه سینما را  پیگیری می کنم، سعی می کنیم که حمایت حداکثری کنیم.  

 

 

 

 

فروش عدد و رقمی برایمان مهم نیست

عطار تصریح کرد: ما الان به فروش عدد و رقمی توجه نداریم بلکه به ری برند (REBRAND)کردن  (ایجاد نگرش جدید مردم نسبت به این نام) مد نظر ما است بنابراین ما هر چیزی که بتواند  تقویت و بهینه سازی ارتباطات ما با بازار و مردم کمک کند و چهره جذاب و جدیدی از صنایع شیر ایران که از لحاظ امکانات دستگاهی و تجهیزات مورد استفاده در آن این بازنگری صورت گرفته، کمک کند را مورد حمایت قرار می دهیم.

تغییر ادبیات رفتاری با مردم

این مدیر جوان تاکید کرد: ما به دنبال انتقال این مفهوم به مردم هستیم و به همین منظور یک سبدی از کل کشور را انتخاب کردیم تا همانطور که محصولاتمان را تغییر داده ایم، ادبیات رفتاریمان را هم نست به مردم تغییر دهیم.

پگاه فقط شیر نمی فروشد!

عطار تاکید کرد: همانطور که اکنون شاهد هستیم که پگاه محصولاتی که رویکردی جدید دارد مانند کافی میکس یا میلک شیک را روانه بازار کرده است، همه هدف این برنامه تبلیغاتی این است که با این تغییر رویکرد، نگاه مردم را هم نسبت به پگاه تغییر دهیم چون تصور مردم طی این سال‌ها این است که پگاه فقط شیر فروشی و صنایع شیر است در صورتی که الان اینطور نیست و سعی می کند محصولات جدید و به روزی که در سبد خانواده امروزی هم قرار بگیرد را تولید می کند.

شصت نوع پنیر تولید می کنیم/ذائقه مردم برایمان مهم است

وی افزود: ما برخلاف زمانی که تنها یک نوع پنیر یو اف یا همان شبنم مشهور را داشتیم، اکنون تنوع پنیرهایمان را افزایش داده ایم و شصت نوع پنیر مختلف تولید می کنیم.

مدیر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی صنایع شیر ایران (پگاه) تصریح کرد: مدیریت عامل این مجموعه بر اینکه ما طبق ذائقه مردم رفتار کنیم اصرار دارند و ما هم در حال به روز رسانی محصولاتمان هستیم که از ذائقه مردم عقب نمانیم.

  

شما هم می توانید در انتهای همین مطلب نظرتان را درباره آن، با دیگران در میان بگذارید.

 بازگشت به صفحه نخست




کد: 8219 تاریخ نشر: ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور بازدید: 3278 ساعت: 3:47 صبح
نسخه چاپی نسخه چاپی     ارسال به دوست

اخبار مرتبط با این خبر

ردیفتیترتاریخ
1 کلم‌پلو شیرازی و آش کازرون ثبت ملی شدند ۱۴۰۲ سه شنبه ۸ اسفند
2 تعرفه گاز هتل‌ها و تأسیسات گردشگری تعیین شد ۱۴۰۲ سه شنبه ۳ بهمن
3 معافیت مالیاتی کنسرو پشت سد خلف وعده وزارت اقتصاد و سازمان امورمالیاتی ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۷ دي
4 آمادگی ایران برای صادرات ادوات کشاورزی به ازبکستان ۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۳ دي
5 دلایل افزایش قیمت گوجه فرنگی در فصل سرما/راه چاره چیست؟ ۱۴۰۲ جمعه ۱۷ آذر
6 میزان واردات قطعات هلو و پرک پرتقال طی سال گذشته چقدر بود؟ ۱۴۰۲ چهارشنبه ۸ آذر
7 آرد کامل نداریم/ سوءاستفاده و دروغ تجاری! ۱۴۰۲ شنبه ۲۷ آبان
8 یک کارخانه غذایی افتتاح شد/ حتی یک ریال تسهیلات نگرفتیم ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۱ شهريور
9 گزارش تصویری افتتاح کارخانه صنایع مواد غذایی موجان ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۱ شهريور
10 چرایی افزایش قیمت محصولات لبنی/ عرضه لبنیات در غرفه‌های میادین میوه و تره بار تهران ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۷ تير
11 قیمت‌ ارزی کالاهای اساسی و نهاده‌های بخش کشاورزی اعلام شد ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۵ تير


نظرات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است

نظر شما

نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
کد امنیتی:



نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب سرد کبد را چرب می‌کند یک متخصص طب سنتی مصرف ترشی و خوراکی‌های سرد را موج...

  غذاهای غیر خانگی آهن کافی ندارند یک کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: مصرف ن...

  معجزه آجیل در دوران بارداری مصرف برخی مواد خوراکی خاص در ماه‌های نخست بارداری،...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جایگزین مناسب چیپس و پفک افراط و تفریط کودکان در مصرف غذاهای مضر سلامت یا غذاهایی که برای رشد او مفید هستند، به دغدغه‌ای برای والدین تبدیل شده است. یک متخصص تغذیه می‌گوید: ذائقه کودک را می‌توان با روش‌های مختلف و جایگزین کردن برخی مواد غذایی شکل داد.
آشنایی با 4 خوراکی چرب مفید بسیاری از خوراکی‌هایی که ما روزانه آنها را مصرف می‌کنیم دارای چربی‌های مختلفی هستند که باعث آسیب رسیدن به بدن ما می‌شود و همچنین می‌توانند بیماری‌های مختلفی را در بدن ما ایجاد کنند.
برای کاهش سریع وزن برنامه روزانه بریزید اگر می خواهید به سرعت وزن خود را کم کنید و کمی لاغر شوید باید برای روزتان برنامه داشته باشید.
خرما روی دست تولیدکنندگان باقی مانده پایگاه خبری لقمه: دبیر انجمن خرما از افت شدید قیمت و برهم خوردن بازار خرما از دولت گذشته تاکنون خبر داد و گفت: خرما روی دست تولیدکنندگان باقی مانده و با این وضعیت سازمان تعاون روستایی امسال هم مانند سال گذشته مجبور می‌شود خرمای خریداری شده را دفن کند.